• Szerző képeMOGY

MOGY szervezői batyus "bál"

Frissítve: 2020. febr. 20.

Kedves önkéntesek, szervezők!

Szervezünk a rendezvényünk segítői számára egy eseményt, a közösségünk megerősítése érdekében, mert arra gondoltunk, hogy szükség lenne egy-két olyan napra is amikor ti is jól érezhetitek magatokat, kiadhatjátok a szervezés közben felgyülemlett feszültséget és jobban megismerhetjük egymást.

Van Budakeszi és Budaörs között egy terület, ahol ezt megtarthatjuk. Egy tanyáról van szó, ahova felverhetünk magunknak pár sátrat, bográcsozhatunk, sütögethetünk, beszélgethetünk kicsit. Csináljunk végre egy kicsi, batyus rendezvényt, ahol nem dolgozunk, hanem jól érezzük magunkat. Fontos, hogy szálláshelyet nem, csak sátorhelyeket tudunk biztosítani. Sajnos a terület kialakítása csak most kezdődött el, így fix alvóhelyek, vizesblokkok és konyhák még nem alakultak ki.

Bográcsozásra van lehetőség, a MOGY-ról maradt ételeket fogjuk elfogyasztani (ebéd, remélhetőleg vacsora is. Reggelit, italt és egyebeket mindenki saját magának biztosítsa). Rossz idő esetén egy közösségi házba be tudjuk vinni a padokat.

Emellett a MOGY értékelőjét is megtartjuk a szombati napon, így akiket érdekelnek a fejlemények mindenképp érdemes eljönniük! A gyerekeknek kiviszünk néhány népi játékot, felállítjuk a vívó és íjászpárbaj pályáinkat így a legkisebbeket is várjuk családostul.

Mindenkit kérek, hogy hívja meg azokat, akikről tudja, hogy kisebb nagyobb mértékben, de hozzájárultak ahhoz, hogy a rendkívül rövid határidő ellenére is sikeresen valósulhatott meg az idei MOGY!

Az étkeztetés miatt kéne tudnunk a létszámot, így ha még a Facebookon nem jelezted a részvételedet, kérlek a következő email címekre tedd meg:

A dátum: 2019.09.28-29

Kezdés: 09.28. 10:00

Kiértékelő: 09.28. 14:00

Helyszín: Ősök Völgye (google maps: 47°28'37.2"N 18°55'17.1"E )